VEM ÄR JAG ?

jo, jag är en tjej på 15 år. Mitt namn är Elin lundström och jag bor i en liten stad i falkenberg. Med min mamma och pappa som är skilda. Jag bor hos dom varannan vecka, än sålänge har det funkat bra. Mina hobbies är Konståkning dans och sjunga. Jag har gått på Konståkning i nästan två år, och jag har lärt känna så många roliga och underbara människor på den tiden. Jag har en bästavän som heter Melinda Andersson-vogl , som är en omtänksam tjej som jag har var bästavän med i nästan sju år. Hon finns alltid där när jag behöver prata mer någon. Jag har såklart mera bästavänner som jag älskar något så enormt.

När jag var mindre så vad jag inte precis den tjejiga flickan, hatade att shoppa och ville bara vara ute och hitta på en massa äventyr. Nu så ser jag att min personlighet har förändras och mina intressen. Jag älskar att shoppa , shoppa och ännu mer shoppa. Mitt sjävförtroende har blivit så mycket bättre sedan jag startade bloggen och det är tack vare mina gulliga läsare. Jag är fortfarande lite blyg men jag blir mer och mer pratigare och mindre blyg för varje dag som går.

.......Nästan ett halv år kvar tills det kommer bli en stor förändring i mitt liv. Jag kommer börja på en ny skolan, ny klass och nya vänner. Jag är väldigt nervös eftersom tänk om man väljer fel linje eller kommer med en klass som är dålig? Jag kommer vara tvungen att skiljas från min bästavän Melinda som jag har gått i samma klass i 7 år. Men på ett sätt längtar jag, bara att kunna börja om på nytt och lägga allt skit bakom sig. Jag kommer också välja en Linje som heter Samhäll eftersom jag vill verkligen få ett bra jobb. Nu har jag skrivit lite om mig själv och vad som kommer hända mig framåt och hur jag känner, hoppas ni tycker detta va intressant ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

nu vet jag allt om dig då, hihi

2011-01-25 @ 14:47:27
URL: http://jeessica.blogg.se/
Postat av: - e m m i e r a g n a r s s o n

så fin blogg du har !

har du gjort designen själv ?

för den var najss. :D

2011-01-25 @ 17:17:49
URL: http://eemmmmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
NNILES.BLOGG.SE
Hejsan du har just klickat dig in på en fotoblogg som drivs av mig Elin. I denna bloggen kan ni se mitt inresse för fotografering. Ni kan också läsa vad jag gör på min vardag och mycket mer. Om du gillar min blogg glöm inte att följa den via bloglovin