BLOGGPAUS

hejsan..har egentligen inte ens tid att vara här inne och skriva detta, men allt för er.! ♥
Nu är det så att denna veckan och nästa vecka har jag jätte mycket i skolan och jag måste verkligen satsa på det. Jag har inte heller tid med andra grejer jag skulle vilja göra så det är inte bara bloggandet jag inte hinner med.
Pga att jag har så mycket läxor så hinner jag inte ta kort eller ens ha framme kameran.

.. tyvärr går skolan först, men jag hoppas att ni förstår att detta är bara en liten liten bloggpaus, kommer tillbaka så fort jag bara kan! Troligen kanske jag kan blogga lite i helgen får se helt enkelt.

Men nu vi ni varför jag inte kommer uppdatera på några dagar, ni får ha en super bra vecka, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
NNILES.BLOGG.SE
Hejsan du har just klickat dig in på en fotoblogg som drivs av mig Elin. I denna bloggen kan ni se mitt inresse för fotografering. Ni kan också läsa vad jag gör på min vardag och mycket mer. Om du gillar min blogg glöm inte att följa den via bloglovin