FRÅGESTUND - SVAR



Varför började du blogga?

Jag har faktiskt inte något riktigt svar på det. Men jag läste fokis blogg från början och blev sugen på att starta en egen.

När började du blogga?
2009-02-19, men den bloggen var inte så lyckad kan jag säga, bloggade bara i 2 dagar.

Kan du inte göra nån videoblogg?
Vi får se, har gjort någon innan fast det var bara pinsamt att ha den där, men jag ska tänka på det.

Hur många besökare har du per dag?

100-200 men det varierar.

Vad är ditt besöksrekord?
400-500

Kan du blogga lite oftare?

hihi, jag ska försöka, men skolan och kompisarna går först.

kan du inte ha en tävling på bloggen snart?
jo har faktiskt en på lagret.

Gör du gratis-designer?
Kan hända, men oftast har jag inte tid med det.


vad är din favoritfärg?
jag gilar typ alla färger. grått,svart och vitt är mina favoritfärger, nu på vintern.

har du något husdjur?
Nej men har haft kanin,fiskar,hamster och hund.

Vem är din allra bästa vän?

Jag har många bästavänner men min bästis är melinda. Älskar hon totalt mycket och hon är som min syster. Här hittar ni hennes blogg.

Favorit efterrätt?
älskar alla efterätter men jag älskar choklad mousse

Favoritmat?
Pasta tror jag men någon god gryta.

Vilka länder har du besökt?

Jag har faktiskt bara varit i danmark fast det räknas nästan inte som utomlands. Skulle åkt till egypten i vinter men det blev inte av pga hajarna.

Vilken är din favorit sport?
Konståkning, men jag älskar att kolla på skidor på tv.

Hur många syskon har du?
en bror, sen har jag halvhalv syskon.

Vad ska du läsa på gymnasiet?

ekonomi jurdik, får se om jag kommer in annars så var mitt andra val estet-dans.

Har du facebook?
jag det har jag.

Bor du i hus?

ja, fast när jag är hos mamma så bor jag i ett radhus/lägenhet.

Svär du ofta?
hhiihi,ja det gör jag. för ofta.

Hur du kille?
nej.

Vilken är din naturliga hårfärg?
blond

Vilket land skulle du vilja besöka?
thailand,spaninen,italien och frankrike.

Har du msn?
ja, [email protected]

Vilken är din favvo låt?
svår fråga, jag vet faktiskt inte.

Favorit ämne i skolan?
svenska.

Vad ska du göra på sommaren?

Umgås med mina vänner, bada, sola och ha allmänt mysigt.

När har du sportlov?
Vecka 8 , alltså nästa vecka.

När brukar du gå och lägga dig?
vardag nu när det är skolan försöker jag lägga mig vid halv tio, tio. Men helgerna varierar.

Är du en gotte-gris?
om jag är? hihi nej men jag älskar verkligen godis och allt med socker i!

Din värsta ovana?
jag vet faktiskt inte

Vad gör du helst när du inte är i skolan?
konståkning, fotografera, vänner , data och musik

Vilken lyssnar du på helst när du lyssnar på musik?
älskar all musik nästan.



Hur fixar du ditt hår?

haha, det beror faktiskt på hur mitt hår ser ut när jag vaknar. Jag borstar håret, och ibland plattar/lockar jag det.

Vilka är dina favorit klädaffärer?
H&M , ginatricot , bikbok och Monki



Sminkar du dig?
nej inte till skolan.men om jag ska bort på så brukar jag göra det.

Är du nöjd med dig själv?
haha nej, det är jag inte. Men jag är inte den fulaste i världen kanske.

Hur lång är du?
senast jag mätte mig var jag 168 cm



Vilken photoshop använder du?
photoshop elements 9

Nikon eller canon?
nikon, eftersom jag fotar med nikon D3000

Vilken är din favorit blogg?
Mina vänners!

Ser du på melodifestivalen?
japp, tycker det är så mysigt! det är som en tradition i våran familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
NNILES.BLOGG.SE
Hejsan du har just klickat dig in på en fotoblogg som drivs av mig Elin. I denna bloggen kan ni se mitt inresse för fotografering. Ni kan också läsa vad jag gör på min vardag och mycket mer. Om du gillar min blogg glöm inte att följa den via bloglovin