TIPSAR




Hejsan alla gulliga läsare♥Hoppas det är bra med er, jag är fortfarande förskyld men blir bättre och bättre. Eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag tipsa om mina favorit flingor, dom är verkligen super goda! Dom innehåller inte mycker socker nästan inget alls om man jämför med andra. Men När man blandar det med jordgubbar & hallon så blir den så himla god, åhhh, varning för beroendeframkallande. Tänkte bara vara snäll att tipsa om dom, eftersom jag själv älskar dom, något annan som äter dessa?

Kommentarer
Postat av: william

älskar hallon:D



fin header^^

2011-02-24 @ 18:43:37
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Ida

jag äter dom! :) Jättegoda! Kram <3

2011-02-24 @ 19:55:50
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
NNILES.BLOGG.SE
Hejsan du har just klickat dig in på en fotoblogg som drivs av mig Elin. I denna bloggen kan ni se mitt inresse för fotografering. Ni kan också läsa vad jag gör på min vardag och mycket mer. Om du gillar min blogg glöm inte att följa den via bloglovin